19.4.10

kandidaten är min!

Nu är det måndagen efter examensveckan, hela klassen gick upp på examination och nu är vi klara allihopa! Känns oerhört skönt, men också lite tomt och svårstartat nu, uttömd energi på väg tillbaka.
Sedan i torsdags då jag tog min kandidatexamen har jag ätit gott, druckit bubbel i omgångar och fått massor av vackra blommor- tack alla! för sällskap, stöd, pepp och intresse.



Jag vänder på insidan, den broderade dukens baksida blir keramikens glaserade framsida.
Framsidan blir bak, och det man annars gömmer visar jag. Knutar och skarvar i tråden, där är den tydligaste länken till handens närvaro i tinget. Handens och timmarnas närvaro.

2 kommentarer:

  1. Grattis igen fina du!! Lampan är helt fantastiskt fin <3
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Du är så himla duktig Emelie, jag är grymt imponerad av dig! Puss!

    SvaraRadera